| Event-rol kerdesek | |
|
|
Milyen GM szerinted Teron | JOOOO VAGYYY TERON!!!!! | | 45% | [ 5 ] | Nem rosz, teccik Teron! | | 18% | [ 2 ] | Nem mondom hogy rossz, dem eg latszik hogy kezdo Teron | | 27% | [ 3 ] | Nem nagyon birlak Teron | | 0% | [ 0 ] | ANYAD VAN-E TERON! | | 9% | [ 1 ] |
| Total Votes : 11 | | |
|
Author | Message |
---|
Teron Admin
Number of posts : 45 Age : 33 Localisation : Sepsiszentgyorgy Registration date : 2007-04-17
| Subject: Event-rol kerdesek Mon Apr 23, 2007 10:29 pm | |
| Mar egy jo par event-et csinaltam, szeretnem megtudni hogy mi az ami jo es mi az ami rossz az eventjeimben, otleteket is varok hogy hogy csinaljam meg erdekesebbe az event-et! Szavazzatok is hogy eddig milyen vagyok GM-nek (erdekelne a kozvelemeny)..... | |
|
| |
frost Admin
Number of posts : 158 Age : 35 Localisation : orgrimmar,valley of wisdom, thrall's hall Registration date : 2007-04-17
| Subject: Re: Event-rol kerdesek Tue Apr 24, 2007 1:28 pm | |
| sztem jok az eventek néha belekerül a kérdésesbe néhány nyakatekert kérdés de az ien bökkenöktöl eltekintve sztem jo vagy | |
|
| |
Attila Fanatic
Number of posts : 101 Age : 34 Localisation : Sepsiszentgyorgy Registration date : 2007-04-15
| Subject: Re: Event-rol kerdesek Tue Apr 24, 2007 2:19 pm | |
| Velemenyem szerint jol vegzi a dolgat mint GM. Az eventekben jol jonnek a bokkenok, s Teron egyenisege segit feldobni a hangulatot a szurke napokon. Neha van hogy ra is rajon az 5 perc, s elkezd szivatni, de o mar csak ilyen. | |
|
| |
Teron Admin
Number of posts : 45 Age : 33 Localisation : Sepsiszentgyorgy Registration date : 2007-04-17
| Subject: Re: Event-rol kerdesek Tue Apr 24, 2007 2:35 pm | |
| | |
|
| |
G.Digga Special Agent
Number of posts : 83 Age : 35 Localisation : UC Registration date : 2007-04-16
| Subject: Re: Event-rol kerdesek Wed Apr 25, 2007 1:57 pm | |
| Faxa eventek: 1 kerdes Kicsi kutya tarka se fule se...na mi az???!!! 2 kerdes Se ajtaja se ablaka megis 4 en laknak benne mia??!!!! 3 kerdes Hany bolygo van a naprendszerbe???? STB Szoval engem ez a dolog nagyon zavar attol eltekintoen h event s lehet itemeket szerezni... S egy Gm szerintem nem akkor lessz jo Gm ha a Mikulas szerepet tolti be. | |
|
| |
frost Admin
Number of posts : 158 Age : 35 Localisation : orgrimmar,valley of wisdom, thrall's hall Registration date : 2007-04-17
| Subject: Re: Event-rol kerdesek Fri Apr 27, 2007 1:45 pm | |
| hát az ienektől nkem is feláll a szőr a hátamon de ezek nem olyanok hogy ezekből áll az event ezek baki kérdések sztem jopofák | |
|
| |
G.Digga Special Agent
Number of posts : 83 Age : 35 Localisation : UC Registration date : 2007-04-16
| Subject: Re: Event-rol kerdesek Sat Apr 28, 2007 8:58 am | |
| Az te tudd meg...Jopofak s meg Naxx es Aq s cuccot is kapsz hat nem gyonyoru?... S aztan kossz szepen megkerdezed tole honnan van a cucc s megmondja Gm n droppol ... Meg 1 szer kihangsulyozom h nem jo azert Aq s meg Naxx cuccokat adni me akko kerdem en mi ertelme a raidnek. Amugy mar ugyis mind1 mert mar a jatekosoknak 60 % kapott fegyot naxxbol akin meg raadasul d1 sincs.Es Aq mountot amikrol fogalmatok sincs h milyen jok.Nem azert mert 100% hanem azert mert...(nem mondom meg ,me nekem nincs) | |
|
| |
frost Admin
| Subject: Re: Event-rol kerdesek Sun Apr 29, 2007 5:08 pm | |
| lol sztem mondjuk ien cuccokata adni ááááááááh mind1.......... | |
|
| |
grove WoW-Tizedes
Number of posts : 36 Age : 35 Localisation : Szentgyorgy Registration date : 2007-04-17
| Subject: nem eppen mind1... Sun Apr 29, 2007 11:28 pm | |
| jo gm teron csak...egy par dolog: 1.haakar pvpzni akkor mennyen JATEKOSKENT es ezt nem ugy ertem h 1000rage el es 11000 elettel 2.kene azert egy par pvp event is 3.azert azokra a naxx itemekre vigyazzunk...nem epp 5 perc egy 2milloio HPs bosst megolni
maskepp jo fej s egyetertek vele (s atobbi GM el is) abban h a GM NEM taxi | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Event-rol kerdesek | |
| |
|
| |
| Event-rol kerdesek | |
|