Teron Admin
Number of posts : 45 Age : 33 Localisation : Sepsiszentgyorgy Registration date : 2007-04-17
| Subject: .......bucsu.... :( Wed May 02, 2007 11:22 pm | |
| Hat....hol is kezdjem....Ez a szerver nagyon megtetszett, es most is tetszik, nagyon jo a tarsasag, de, en el kell menjek....Kell fojtassam az almomat.....ami nem a wow, hanem az en almom a kosarpalyan van....Ezen a szerveren minden jatekost tisztelek, es az adminokat is, voltak jo es rossz pillanataim, de mindenki igyekezett nekem segiteni es ezert halas vagyok!!! A szerveren valoszinu tobbet nem lattok, a forumra meg egy parszor lehet h. fellepek....Mindenkitol el szeretnek bucsuzni! JO VOLT VELETEK!!!!Meg azt szeretnem tudni, csak ugy erdekessegbol h. velem mi maradt meg, egy esemeny... Nekem pl az maradt meg h. ugy orventem mikor GM lettem, es az elso heten minden nap legalabb 1 eventet tartottam, az tetszett nekem ) Szeretnem ha valamenyien ide irnak h. mi maradt meg nekik rolam CSA MINDENKINEK!!!
Last edited by on Thu May 03, 2007 4:51 pm; edited 1 time in total | |
|
alip WoW-Tizedes
Number of posts : 31 Age : 38 Localisation : SzekelyUdvarhely-Kolozsvar Registration date : 2007-04-18
| Subject: Re: .......bucsu.... :( Wed May 02, 2007 11:34 pm | |
| Hali Nagy kar hogy elmesz es hianyozni fogsz a szerverrol! Kivanok sikert a palyan es az eletben egyarant! remelem meg hallunk feloled! Nekem leginkabb az marad meg rollad amikor legeloszor lattalak a szerveren alig birtad meghalalni hogy segitettem:)) hiaba mondtam hogy ez a dolgom! Minden jot baratom!! | |
|
Teron Admin
Number of posts : 45 Age : 33 Localisation : Sepsiszentgyorgy Registration date : 2007-04-17
| |
G.Digga Special Agent
Number of posts : 83 Age : 35 Localisation : UC Registration date : 2007-04-16
| Subject: Re: .......bucsu.... :( Thu May 03, 2007 4:27 pm | |
| Messz??...Akkor minden jot en is elindultam s mar kozel vagyok az uj serohoz. Csa Mikulas | |
|
frost Admin
Number of posts : 158 Age : 35 Localisation : orgrimmar,valley of wisdom, thrall's hall Registration date : 2007-04-17
| Subject: Re: .......bucsu.... :( Thu May 03, 2007 8:23 pm | |
| | |
|
Dave WoW-Tizedes
Number of posts : 30 Age : 38 Localisation : Hungary, Veszprém Registration date : 2007-04-16
| Subject: Re: .......bucsu.... :( Thu May 03, 2007 9:58 pm | |
| | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: .......bucsu.... :( | |
| |
|